La-La-Land

Idag har jag varit superbra! Tog mig upp vid 8.00 för att packa ner badkläder och dylikt. Åt frukost och tittade på tv. Stax innan 10.00 sjussade pappa mig till sporthallen där Antonia väntade. Vi gick ner och skulle byta om och vad händer inte om det super-Moa-typiska om inte att min bikiniöverdel går sönder. Ja, så där stå jag utan någonting på brösten. Roligt... Fick ta min BH och som tur va hade Antonia ett linne (dock vitt) med sig som jag kunde andvända. Så vi simmade i en timme och gick sedan och basta och åt en apelsin var. Efter det badade vi och tränade i ca 45 minuter till, gick upp, ringde pappa och gick upp och åt en till apelsin.

När jag kom hem så satt jag vis PS ett tag och gjorde en poster till min nya fic La-La-Land  :) Efter det tog jag ett bad och sen duschade jag kroppen (hade balsamduschat håret på badet), gick upp, fikade, tittade på film och nu har jag pluggat, så jag är klar med vad jag ska göra, yey.

Nu gör Anna kykling som vi ska äta. Gott. Ska nog bara äta sallad till och vara nyttig.




Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0