Kill Me

Har fått mejl från min kreativt skrivande lärare att jag ska infinna mig på en teater imorgon. Jag är sämst och vet inte vilket teater det är, så förhoppningsvis svarar hon på mitt melj jag skickat.

Idag har jag pluggat PA hela dagen (okej tog en lite längre sovmorgon...) Jobbigt värre.

Igår masserade min mamma min rygg. Notera att detta är en senasionell händelse i mitt liv. Att min mamma gjorde något sådant, skulle jag inte trott på för två dagar sen, men hon sa åt mig att lägge mig på mage och ta av mig tröjar, sen tog hon bodylotion och fick bort många knutar jag haft i evigheter på min rygg. Thank you~

Kort och tråkigt inlägg. Deal with it!

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0