I'm telling a story and you find it boring..

Idag har jag bara haft 1 timmes lektion. Plus att denna timme spenderades med att titta på en teater. Fallna från månen, en barnteater dock, men den va barnsligt rolig (inte rikitgt min humor dock.. för mycket bajs och kiss typ...) Iallafall så såg vi den och sen slutade vi. På Kultur och konstanalysen hade vi komp för att vi varit på så mycket teater och konserter under förra veckan :) Nästa fredag har jag inte heller någon lektion (eller.. självstudier på Kreativt skrivande och komp igen på kult. och konst analysen :D)

Ikväll ska jag ta det lugnt. Ska nog se klart Merlin med Anna (hon har bara 2 avsnitt kvar.) Påpeka att om Anna tycker en sak är bra.. Måste den vara bra, för hon är så kräsen i och med seirer och filmer (borstett från skräck?)

Jag har ingenting plannerat i helgen alls. Jag och Maja skulle på bio, men jag har inte råd. Måste spara så mycker pengar jag kan :o Så det lär bli en lugn helg.. Ska väl ha middag med familjen imorgon eller på söndag dock... Roligt :D Också blir det förhoppningsvist simmning på söndag igen (missade förra eftersom vi var ute på lördagen)

Nu håller jag på att ta ner ett pogram till datorn. Typ ett pogram som movie-maker, bara att detta pogram kan läsa nästan alla filer :D yaaay! Spännande!




Måste få in en bild på min nuvarande besatthet.. som alltid :)


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0