heart

Mamma Mia. Hät sitter jag och tar en paus från PA-pluggandet. Är änltigen klar med hela storyn, nu ska jag måla allt, vilket är den enklaste delen :D Wiie. Skitbarnslig handling, men det är nog perfekt för ett barn.. Har försökt att få ut budskapet bra, jag tror det gick galant faktiskt.. Nu ska jag plugga lite fiskar som ska vara med. Blir roligt att måla av några stycken :o Det blir en utmaning eftersom jag inte är så bra på djur elelr fiskar i huvudtaget. Finns det några coola fiskar jag kan ta med? Ska ha en haj iallafall :o En bläckfisk också, säkert en manet och lite färglada fiskar i alla storlekar.. Bra, bra :D

Nu ska jag gå och duscha, eftersom jag tycker att jag behöver det..


Arthut och Merlin som powerpuffpinglor


credits; Någon cooling på Deviantart

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0