There is room beneath your bed

Kom nyss hem från simmningen med Antonia. Vart en kort dag i poolen... Mitt knä la av så vi gick och fikade istället (Jag hade inte ätit frukost så jag tjatade) sen satt vi i bastun en stund. Mysigt... Men simmningen.. Vart inte så lång dock, kanske en 35 minuter eller nått (Vi brukar simma ~1h och 30 minuter minst) Träning som träning dock, huvudsaken var att vi faktiskt simmade. Vilket för mig att tänka på att jag inte stretchat. Inte bra alls, måste nog gå och göra det efter jag skrivit här. Annars får jag något extrem träningsvärk i ryggen, vilket suger!

Idag ska jag inte göra någonting. Ska sitte i PS ett tag och loda. Skriva lite fic, läsa lite Merlin/Arthur fics :o Och kanske lägga mig i badet en stund. Lugnt ska jag ta det iallafall. Imorgon ska jag råplugga PA! Då jävlar tar jag i!!!!!

Vi har klassikern på Tordag! Det var jag helt lost på..

Jag är fattig till råga på allt. Har typ 475:- kvar denna månad, vilket 200:- ska till Antonia och resten måste gå till sparning.. hoho, spara, spara, spara!! Ett plus dock är de några hundra jag har i min spargris (dock går den inte att öppna xD)



Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0