Dear God, I hope I'm not stuck with this one

Dagen har varit lugn och skön. Sov till 12 (12 timmars sömn!) Måste börja anpassa mig till att sova längre nu förtiden.. Får väl börja lägga mig vid 6 varje skoldag om jag ska hinna sova 12 timmar varje natt.

Iallafall så låg jag i badet en stund innan Daniel och Alex kom och skulle göra mat, dom hämtade Ida och Vincent och sen började vi alla utom jag hjälpa till med maten (Fast jag hjälpte mycket sen... Anna och Maja hjälpte inte något alls!) Pappa och Mamma som vart ut med skotern kom hem till middagen. Vi åt..... Gott :D Vart asamätt och är det fortfarande. Alex gjorde chokladtårta till efterrätt. Mumsigt värre. Vi spelade klart MCF och sen satt vi "barn" oss ner och spelade maffia medan Mamma och Pappa töntade sig framför tvn. Jag vart dödad hela tiden för jag ville heta MerlinochArthursitteriettträdochP.U.S.S.A.S.. Dom vart ganska less på mig. Vi spelade även mer spel.. Roligt, roligt. Sen så var klockan 23.30 och pappa sjussa hem Ida och Vincent. Nu sitter jag och ska tvinga Anna eller Mamma se Merlin med mig.. (Mamma, lite pappa började se den igår :D... Efter mycket tjat från mig)

Imorgon blir det simmning med Antonia.. Nyttigt!




Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0