bla, bla, bla och bla.

Idag har jag varit hos min farbror och firat min kusin Alvin. Tårta och kakor bjöds, men jag mådde illa och åt knapt något (1 kaka) Mös med LillEbba som snart fyller 1. Småbarn är allt bra supersöta. Lalala, hända inte så mycket  mer..

I kväll var vi på bio. I taket lyser stjärnorna. Dåligare än jag förväntade mig... mycket dåligare :o.. Men det va bara jag. Plus att det kan ha påverkas av alla irriterande personer som pratade HÖGT under hela jävla filmen.. Gå och dö.

Nu är jag hemma och har så himla ont i huvudet. Hoppas jag mår bättre imorgon morgon då jag ska simma med Alicia och Antonia.. Kämpa! Kämpa!

Ska nu skriva fic :) En ny... som jag inte riktigt vet vad den ska handla om... Så emot vad jag har lärt mig i kreativt skrivande... Men duh! är fortfarande superamatör, så jag få göra som jag vill :D

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0