Balklänning

Okej, så jag följde med Antonia till Eleganten, där hon skulle välja klänning och jag eventuellt skulle testa någon.. Vi kom in och tittade runt. Jag såg en klänning och älskade den från första sekund.. Ungefär sådär som det måste ha varit med Arthur och Merlin.. För ni vet genom tidigare inlägg att dom är väldigt kära i min fantasi. Iallafall testade jag den. Klänningen är lila, och till mitt röda hår kan man tycka det blir fult, men JAG tyckte det vart jättefint! (+ att jag såg fint smal ut i den ^.^) Så vad gjorde inte jag än betalade beställningen och paxade den snabbt.... Huhu. Så den blir det på balen.. Jag och Antonia kommer vara sååå snygga!!

Vi gick sen och fikade, men jag va tvungen att skynda mig med bussen :o (mitt skolbusskort slutar funka efter 18.00) Så nu är jag här..

Mamma sitter i vardagsrummet och spelar som vanligt. Så jag kan inte se Merlin. Frågade dock Mamma om hon ville se, men hon sa att hon inte ville se någon gay medeltida trollkar xD Inte för att hon har något emot gayar!!! (Min syrra har flickvän så duh!) Men hon hade alltså trott att Merlin och Arthur var gay i seiren.. Hell Yeah! Me wish.. Nu är det så att det är i min (Maja och Annas) fantasi det är så!!!.. Och säkert massa andras! Anna är endå och tränar så jag får väl vänta... Känns ledsamt att se den själv en andra gång xD (se den först ensam sen ser du med någon ny.. Det tycker jag mest om att göra :D)

Jag ska skapa en inre fanclub till Merlin och Arthur.. Gollum hänger nog på? Kanske Anna med.. vi kan typ heta.. Moa och hennes obetydliga systrars hemliga liga för att avguda och dyrka fantasi gayparet Arthur och Merlin.. Bra, bra... Förkortat blir det väl typ.. M.O.H.O.S.H.L.F.A.A.O.D.F.G.A.O.M.. Kanon!

Läs bara! Nu ska jag försöka komma ihåg quotes från serien som visar hur mycket dom älskar varandra:

Merlin:
If he dosen't accept me for who I am, he's not the friend I thought he was.

Morgana (Om Arthur): He's here for the same reason we are.. Merlin

Merlin (Sover): Arthur... Arthur... Arthur

Arthur:
I cant stand by and watch him die.

Arthur: Are you ever going to change, Merlin?
Merlin:
No you'd get bored.

Merlin: I trust him with my life

Arthur:
There's something about you..

Arthur: We have to find a way see wich goblet has the poison.. Then I'll drink it
Merlin: I will be the one to drink it
Arthur: This is my doing. I'm drinking it
Merlin: It's more important for you to live. you're the future king. I'm just a servant
Arthur: there's no time to be a hero, Merlin

Arthur:
I'm glad you're here Merlin

Okej! Det finns, mycket, mycket mer. Men eftersom min mamma ropar på mig att massera henne måste jag gå.. Ska hyra en klänning 1500, så det är bäst att jag skyndar mig och tjäna lite, så jag inte behöver gå kyrkoråtts fattig resten av tiden tills studenten..


Arthur and the rabbit

Moa Humor xD

Credits: Någon på DA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0