Arthur och Merlin..

.... Vill sååååååå ha varandra xD Okej, det låter helt fel när man sett svärdet i stenen, men i Merlin så dom så kära..... Tycker jag iallafall xD

Jag har iallafall sett klart första säsongen, som slutade med cliffhanger. Jag bajsar på mig av längtan till nästa säsong kommer... Vet dock inte när den kommer... bara att det ska komma... huhu :'(

Idag har jag och Gollum knäppt bilder..


(Ja, jag har gjort mina ögon blåare här! :p Ingen annnat ps annars..)


(Ps,ps)

Dagens outfit

Jeans:
~ 10 år gamla som jag fått av min syrra... Vet inte vart hon fick dom.. Men säkert något coolt ställe.
Linne, Vit:
Snott ut Majas garderob
Linne grått:
Liggandes hemma, ingen aning om vart den kom från..

Som ni kanske ser har jag noll koll på kläder xD



Kommentarer
Postat av: Nonii

Åå gull-unge va sööt du blev med så blåa ögon :P.



ser ut som en riktig hipp hopper :P yes you do hu yes you do hu!

2009-02-17 @ 21:28:33
URL: http://nonii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0