Aldrig mer längdskidor!

När man är klumpig, hatar skidor, bara har en pjäxa och har PMS, är det inte en bra ide att ge sig ut på skidspåret... Men såklart gjorde jag det! Hade då klassikern idag. Som jag skrev, längdskidor. Sugit värre, jag vet. Iallafall vart det bara skit från början då 10 i klassen inte kom! Det vart -30 för våra poäng, vilket suger. Men, men vi gjorde det bästa vi kunde mer de som va där. Sotarna som vi var klädda som, sjung på visningen. Vi kommer dock inte vinna :P Men vi är super coola iallafall... Efter att vi sjungt och alla andra klasser gjort sitt skulle vi en bra bit (tycker jag) för att åka skidor. Eftersom alla inte hade skidor fick vi dela, så jag hade bara en på min vänstra fot. Min klass var näst sist att starta och jag, Antonia och en annan i våran klass, Sofie, kom snabbt i efterstjälken... Boel, lärarn tyckte synd om oss dock, så vi fick lite specialbehandling eftersom vi va sämst xD Åkte iallafall ett jävla bra tag, typ alla hade hunnit 2 varv innan vi hade kommit halva första..

Har även knäppt lite kort som kommer senare när Anna kommer hem (hon har kameran) Fin, fina blev dom.

Imorgon har jag självstudier så jag ska plugga hemma :D Sen är det lov. Det värsta är att jag började känna mig sjuk och efter att ha spenderat halva dagen ute lutar det mot att jag kommer må skit under helgen.. Sugit värre. Men i veckan får jag må bättre förhoppningsvist. Då ska jag spendera tid tillsammans med Antonia och kanske Alcia? Wiie, Transformers och Merlin ska knarkas. Ser kanske The boy in the striped pajamas också, trots att jag egentiligen inte vill (Hatar se hemska filmer mer än 1 gång) Men eftersom jag vill att alla andra ska se den får jag väl se den igen.

Nu, när jag kom hem satt jag i mig 6 mackor!!!! Så mycker slut på energi var jag alltså. Nu har jag lite ont i magen dock, men det går över^^ Nu ska jag ta ett väldigt långt, väldigt sköönt bad.. Nice!

Ungefär såhär mysigt har jag det på ett par (eller bara en) längdskida!


 



Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan Mois.. :)

Snygg ny header du har.. ^^

Jo då det är bra men det är GRYMT svårt! :P den jag har nu är bara en tryout för 30 dagar men jag vet en som ska ha programmet så jag ska fråga om jag får låna skivan av honom.. :P

2009-03-01 @ 20:52:23
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0