Yo!

Vaknade idag och tänkte ta ett långt, skönt bad. Men Daniel ringde och allt jag hann med var en snabb dusch. Vi åkte ut till Birsta för att leta julklappar till syskorna våra. Hittade massa och köpte en till Anna. Skönt att ha litegranna avgjort iallafall. Förmiddagen spenderades iallafall med det. Hade inte hunnit äta hemma så jag gick runt som en hungrig gris hela tiden dock.

Eftermiddagen/kvällen spenderades med att sitta bartnvakt. Det gick som vanligt jättebra och var skitmysigt. Dock somnade jag som en stock efter att ungarna hade gått i säng. Så nu lär det vara lite svårt för mig att sova.. Jag ska lägga i en film i DVD:n och hoppas på att jag somnar till den iallafall.

Imorgon ska jag inte göra något speciellt. Jag funderar på att dra med Anna och ta sprutan, men vi få se hur det går. Jag är dock ganska säker på att jag ska hasa upp mig och ta den.

Nu ska jag läsa senaste Naruto. Hoppas något intressant händer denna vecka!

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0