Winchester, magont och en massa kyla

Jag ska snart gå och lägga mig i badet en stund. Igentligen har jag redan badat en gång idag, men efter en händelse som ivolverar mig i bara trosor, jacka och vinterskor (Ja, totalt bara ben) och med snö upp till midjan känns det som om jag förtjänar ett snabbt bad som kan värma mina röda, frysna ben.

Senare blir det mer Supernatural. Det är sjukt var småkär jag är i karaktärerna. Men ni känner mig!

Jag vet att jag är sjukt dålig på att uppdatera, men jag har faktiskt inte speciellt mycket att skriva om. Förutom att jag älskar film och serier. Vilket jävla liv igentligen.

Ojuste! Ska senare lägga in trailerna som jag lovade min kära Erika. Får leta upp dom efter badet och när jag har ätit något.

ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0