War Sweater

Ska snart in på stan en snabbis med Erika och Anna. De ska shoppa till Juldagen och jag ska inhandla en julklapp.

Vi har städat hela lägenheten idag. Jag har varit väldigt flitig och badat också. Plus att rummet snart är klarstädat.
Fixat min "idol"-hylla (Där jag har skivor, foton, plancer, pinns och almenaka m.m)
Har även inhandlat en assnygg grön klänning på Åtekommande Mode för 75:- KÄRLEK. Jag har haft det as jobbigt när jag sprungit runt på alla affärer i stan och birsta efter en exakt sådan klänning.. Lucky me! Så då behöver jag inte oroa mig över vad jag ska ha på mig på Julafton/Juldagen.
Vi har fått hem en julgran... DEN ÄR HEMSK! Kort och ful. Jag försökte övertyga min familj att köpa en annan men alla var emot mig.. Nu senare börjar dom hålla med mig om att den suger bajs.... Sen har vi så hilma lite julklappar under den (Vi brukar ha BERG, Ja, BERG av klappar under den. En vinter tog klapparna upp plats i halva vardagsrummet liksom.) så det ser allmänt patetiskt ut xD

Åt roligare saker: Ikväll blir det Bergsåkers Skolas Julshow. Hoppas innerligt att det är lika bra som förra året nu när dom höjt priset.  Hoppas det är värt det (Måste vara ärlig och säga att kvalitén har höjts med inträde).

Musik just nu:
Wakey! Wakey! - War Sweater
Placebo - Running Up That Hill
Imogen Heap - Hide And Seek
Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0