Tegomass

De flesta vet att jag, Anna, Erika och Raz var på och träffade några av våra gamla Japanska idoler Novemver 2006. Iallafall har ni säkert hört om att jag vart intervjuad och visades i Japansk TV. För att inte tala om det videomeddelande jag fick spela in till NewS (GUD! DET VA PINSAMT!). Iallafall hittade Anna en till sak angående oss på en video om Tegomass i Sverige på Youtube.

Här har ni Tegoshi som visar upp ett fint paket!

När dom zoomar bilden ser det ut såhär!
Ser ni vad det står?!



Det ligger en halsduk och mössa i paketet.
Dock kommer jag inte ihåg vad vi skrev längst ner.
Handstilen är pinsamt flummig.. Jag försvarar den som skrivit (Kommer inte ihåg vem det var) att vi gjorde det i hast och skakade av nervöshet.

Märkte nu att musiken har fukkat sig... VART ÄR MINA LÅTAR?!

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0