Naruto & Harry Potter

Inatt snubblade jag över TVÅ saker som jag väntar extremt myckert på!

Första: FÖRSTA HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS TRAILERN HAR KOMMIT UT!

Jag är så extremt glad. Det är inte en sådan kort teaser utan bild där man bara hör "Once again, Harry, I must ask to much of you" eller nu vad det är Dumbledore sa i första teasern till HBP. Nej, det är en full trailer med en massa klipp! JAG ÄLSKAR!

Andra: Nu tycker jag Alex ska sluta läsa för detta är en STOR spoiler för senaste Naruto avsnittet (Alla som inte sett/läst borde INTE läsa detta om ni inte tål spoilers.. Annars, skyll er själva!)

Itachi har nu dött i Animen, dock får man inte veta vad det är han säger till Sasuke när han pokar han på pannan som han gör innan han faller ihop... Jag vet såklart (Eftersom jag läst mangan och är supercool). MER SPOLIER (från Mangan) Så snart har vi en snygg-Sasuke som slutar hämnas sin familj utan hämnas den person som verkligen ville hans bästa: Itachi!

Akatsuki-Sasuke. HAWT!

Nu måste jag gråta en stund :'O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0