Mitt hååår!

SMÄLTER! Ja, så fort jag drar igeom mitt hår som kommer stora tussar (som set ut som smält hår, ni vet hur det ser ut när man haft ett hårstrå över ett ljus?) med. Det är ingenting jag varit med om förut. Nu har jag toppat av flera cm av håret, men det är fortfarande bajs, så senare, när det har torkat ska jag försöka fixa det.

Det konstiga är att jag inte precis känner mig ledsen (som jag borde göra då jag håller på att låte mitt hår växa ut igen) över att ha axel-långt hår (som förmodligen blir kortare idag.)

Det possitiva i detta är ju då att nu när jag klipper mig har jag inte lika mycket slitet och färgat hår och eftersom jag nu håller på att ta tillbaka min naturliga hårfärg så kommer jag aldrig ha det igen.

Nu ska jag återgå till att försöka rädda mitt hår.. Eller det som finns kvar. Annars är det jag som är flintisen ni ser på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0