Julbakning

Vaknade i morse och tog en dusch innan Daniel och Alex hämtade upp oss. Vi åkte till Birsta och letade efter Julklappar. Hittade några få. Mamma, Pappa och Ida kom senare och vi drog hem, åt mat och nu har jag just bakat klart chokladmuffinsarna jag gjort idag. Jag tror inte jag ska baka någonting mer själv, men få se om vi gör lussebullar ikväll eller om vi väntar med dom tills imorgon.
Senare ska iallafall jag och Gollum se film (JB!) och äta bullar och kakor. Mums!

Delar med mig av en Crawlande Eeteuk.
Jag gjorde den igår när jag skulle göra en lista på vad som skrämmer mig.
Dock fanns det ingen naken crawlande kropp som egentligen gör bilden mest scary!


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0