Det sista av 2009

Ja, då var det nyårsafton igen. Detta år spenderas det iallafall hemma. Förra året i Gnarp var också roligt, visserligen, men herregud vad trött jag var då (La mig innan midnatt ffs.) Jag kommer att börja hemma med middag med några av mina närmaste vänner, senare ska vi dra till Daniel och Alex på fest. Det kommer bli asmys tror jag. Speciellt nu när vi äntligen har lägenheten själv (Och inte måste trycka ihop oss i någons sovrum... sorgligt nog)

Dock tror jag det kommer bli en relativt tidig natt för mig. Mamma och Pappa lär hämta upp mig när dom åker hem från min farbror. Men jag ska göra det bästa av tiden.

Nu ska jag städa och sen gå och ta ett bad. Jag är astrött (Pappa väckte mig skittidigt då vi skulle och handla) men får hoppas att jag piggnar till senare.


Nästa gång jag skriver kanske det är 2010 (Känner på mig att jag kommer att skriva innan dess, men man vet aldrig!)

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0