Det här med asiatiska dramor..

Jag älskar asiatiska dramor, men det är inte ofta man kommer över de där alldeles extra.

Hittils har det funnits några få serier som jag verkligen fastnat för. Hana Yori Dango (alla säsonger), Hana Kimi, Gokusen (alla säsonger) och You're beautiful (3/4 är Japanska). Nu har jag haft lite ångest i några dagar då jag sett klart You're beautiful och vet att det kommer ta lång tid innan någon sådan här extra kommer igen.

Men, MEN! Läste nyss att det kommer komma en live Action av Yamato Nadeshiko Shichi Henge (The Wallflower) nu i Januari! Ni fattar inte hur lycklig jag är över detta! Om det är någon manga som jag velat bli drama är det den hära. Jag har väntat i flera år om jag ska vara ärlig. Sånna hära saker gör mig så lycklig (Töntigt nog)

Tillråga på allt så är det KAMENASHI KAZUYA som har rollen som Kyohei (LOVE!). Uchi Hiroki som Takenaga (Inte vad jag tänkt mig, men jag älskar honom!) och Tegosho Yuya (Som JAG träffat!) som Yukinojo. I LOVE!

Nu ska jag och Gollum se Camp Rock. Vi fick hem våra filmer idag. ME IS HAPPY!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0