Beastly

Okej, som ni alla vet är jag väldigt fanatisk av mig när det gäller böcker. Det är ju så att jag har beställt en ny bok från Adlibris.se.

Beastly heter den. Det är en mordern tolkning av "skönheten och odjuret" och utspelas i New York. 

Dock så tar det några dagar för paket och komma därifrån och jag ville verkligen läsa boken... Så jag letade up den på internett och har nu läst klart den. Ni kanske tycker det är onödigt att nu köpa boken när jag läst den, men jag tycker om att läsa om böcker plus att ha en bra bok själv känns alltid suveränt. Sen när man äger en bok kan man läsa i badet och låna ut den till kompisar.

Så nu väntar jag på att den ska komma så att jag kan få läsa den igen!

I väntan på att få låna (eller bli påtrackade av mig) boken ger jag er denna teaser trailer till filmen med samma namn.


Alex Pettyfer <3


Kommentarer
Postat av: anna

värdelös trailer >_>

2009-12-11 @ 14:31:57
Postat av: Moa

Ja, den gör inte precis boken rättvisa, men Alex Pettyfer <3



Det som är mer skamligt är att du inte sett den förrns nu... Betyder det att du aldrig läser min blogg :O EVIL

2009-12-11 @ 15:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0