2010

Nu är det snart dags för nyårlöfterna att bli sagda. Jag som aldrig brytt mig om att ta något nyårslöfte har kommit fram till ett alternativ som jag själv kallar "Saker jag vill göra 2010"

Så hittills ser min lista ut såhär:
Börja träna en gång för alla
Se alla bra filmer som kommer ut 2010
Spela WoW
Se ALLA Bond-filmerna non-stop
Resa någonstans med mina vänner
Bestäma mig vad jag vill göra och söka in på skolan av mina val
Gå på systemet med mina vänner och shoppa loss på min 20-årsdag
Ta Körkort once and for all
´
Ja, det kommer snart finnas massa, massa mer på denna lista. Dock är ju frågan vad som kommer att göras och ej.

Nu ska jag fortsätta och se Holiday på TV3.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0