1:a December och fortfarande ingenting i julstrumpan!

Nu när det har rullat in pengar på kontot ska jag ta och betala tillbaka gamla skulder innan jag drar mig in mot stan för att shoppa julklappar. Det är läge nu att börja handla så man inte står där dagen före julafton, på birsta och hittar ingenting att ge sina syskon eller föräldrar. Det är sorligt! Då blir det ju att man tar det enklaste som finns och som alla har tusentals av hemma (hur mycket badrumsartiklar säljs igentligen under julen?)

Iallafall ska jag ta och fixa till mig och göra någonting att äta innan jag ger mig ut på jul-shopping.

Nu har jag iallafall rätten att spela superhög julmusik dygnet runt. Det är allt bra härligt. Denna månad kommer att vara super, jag kommer att ha massa att göra.

Julbakning nu i helgen (MUMS).

Helgen efter det är det ju lucia (Då hittar vi säkert på någonting då med.. Mamma är lika jul-fanatisk som mig.) 

Veckan som kommer efter det är det Bergsåkers Julshow (Förra året var SÅ bra, så jag kan bara inte missa den!). Daniel har även bjudit med oss till förhandsvisningen av Princess and the frog på lördagen. TACK!!!! (Jag har velat sett den lääänge, och nu får jag se den före alla andra och gratis on top of that) Det blir också att köpa hem en julgran vid den här tiden.

Sen är det julafton! YAY!

Plus att jag måste se miljontals med julfilmer. Det finns så många mysiga och sjuk bra, och jag kan inte se de efter jul, då får jag bara ångest.

Dagen efter julafton ska jag ut.. Hade planerat att ta med Anna och Erika men dom ska på nån klassåterträff och kan inte gå ut med mig förrns efter 23.00 någon gång. Vilket innebär att jag får förfesta själv.. Eftersom jag är så ensam.. Någon som vill göra mig sällskap?!

Antonia, den jäveln har lämnat mig än en gång. Hon har dragit till Stöten, Sälen (tror jag det ligger i?) och jag kommer sakna henne en massa. Denna gång är det inte bara under en sommar eller en under sex veckor.. Nej, hon kommer vara borta i 5, JA, 5 månader. Om jag har råd och lokalsinne nog, kommer jag försöka ta mig till henne någon helg eller så, annars så får jag vänta till April. MÄÄHH!! KOMMER SAKNADE DIG VÄNNEN!

Ja, nog om detta, nu ska jag göra iordning mig.

Ahnyoung~


Kommentarer
Postat av: Nonii

Åå gulliga unge!! JA du får ta och komma HIT! eller så får vi ta å prata mycket här och på mobben! :p. Saknar dig ja mé! Hälsa alla!



<3 //Nonii

2009-12-01 @ 17:47:59
URL: http://nonii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0