Semester

Bildbomb

Hela sällskapet vid Blå Lagunen


Nästan alla- Far


Ebba var nog i vattnet mest av alla under hela semestern


Anna vid Raukarna


En död fisk kom flytande


Herman, Victor, Mangus, Eva och Anna (lite utmobbad) vid Raukarna


Tvillingarna + Eva


Herman= Posarn (Kanske han fått det från mig? :D)


Cecilia tar kort


Anna fick inte sitta vid oss brunbrända


Jag och barnen jagar får (Lamm som gotlänningarna promp ska kalla dom)


Resten av sällskapet lodar


Varför tycker Victor han är så cool??


Joo, för han har fått ett bajs-ben


Jag har sagostund med killarna


Pappa tror han är cool


Creds till Maja el. Pappa (ni kan se vem som är på bilden och dra slutsats)


Creds till Maja el. Pappa


Creds till Maja el. Pappa (ni kan se vem som är på bilden och dra slutsats)


Creds till Maja el. Pappa


Creds till Maja el. Pappa




Kolmården


Har ingen aning om vad detta var


Vad är detta? Fin var den iallafall


Mäktig björn. Jag döpte honom till Kenai


Små, söta saker


Världens största gnagare


Elefanter


Kom inte ihåg vad dessa var xD


Lat-tiger


Delfin-showen var klart bäst!


Hopp!


... Vad är detta? Jag vet inte xs


Giraff :D


"Savannen"


Lat-lejon


Alla kameler stor med nosen mot solen. Lite symboliskt....


Utom en som stod med röven mot?!
 

Noshörningar & zebror lite fin som avslut






Kommentarer
Postat av: Isabella -

Tack så jäte mycket för hjälpen :)



Men vilken storlek ska amn ha för att den ska synas ? :)

2009-08-16 @ 17:00:33
URL: http://bbaraiisabella.blogg.se/
Postat av: Isabella -

Tack så jätte mycket för hjälpen :)



Men vilken storkel ska man ha för att bilden ska synas på bloggen ?

2009-08-16 @ 17:01:20
URL: http://bbaraiisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0