Privileged

Har nu sett klart Privileged och det är allmänt känt att det inte kommer komma en nästa säsong. Okej, tänkte jag, det gör väl ingenting, denna serie är så pass bra att jag bara fortsätter ser. Men så klart slutar hela serien med en stort fett

To Be Continued

Nu vet jag att man aldrig vet om en serie ska fortsätta eller inte under första säsongen. Men va i helvete! Dom kunde ju iallafall fixa ett ordentligt slut. Jag blir såååå frustrerad att ni vet inte. ¨

sdöiugqwpeiutgpf9iugecn<o97eygbh f s PISSSKIT!

Kommentarer
Postat av: Isabella -

Jag undrar en sak :)

När man kommer in på din blogg så längst upp på sidan, är de en bild på dig och de står kohtala !

Hur får du in de på din blogg. ?

Snälla, ett svar tillbaka tack :)

2009-08-14 @ 17:24:09
URL: http://bbaraiisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0