Movie-night

Ikväll blir det inge Criminal Minds. Nej, för jag och Gollum har varit och hyrt film. Det var evigheter sen. Iallafall så blir det mysigt värre. Innan dess ska jag ta något att äta, för det enda jag fått i mig idag är två hårdbrömackor (väldigt gott, men jag är ack, så hungrig igen).

Vi var även förbi Ida och Vincent och träffade Selma Silvertass, Deras nya kattunge. Hur söt som helst.

Hur som helst, ska jag nu snart återgå till att titta runt i köket efter något att äta (Resten av familjen äter fisk idag, och ni som inte vet gillar jag inte det särskilt mycket.)

Imorgon ska jag förövrigt gå på bio. G.I Joe, blir det. Detta blir även den 5 filmen jag går på i sommar, vilken betyder att jag kommer få massa, massa extra poäng på mitt biokort. Det kommer resultera att jag äntligen får guldkortet som jag längtat efter. YAAAY! Dock kommer jag inte kunna andvända det så länge när års-perioden går ut i december... Men då är det bara att ta nya tag med att gå på bio :D


Nu ska jag äta, sen blir det dessa filmer:

 

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0