Mamma-Dotter dag vart Mamma-Döttrar dag

Idag skulle jag och Mamma ut och shoppa eftersom det har varit min födelsedag för ett tag sen (~1 månad sen). Vi gör alltid så när någon av oss fyller år. Födelsedagsbarnet åker ut och shoppar och äter ute med Mor vår. Ja, det vart inte riktigt så. De två inneboede av mina systrar stalkade på så det vart mer av en Mamma-Döttrar dag än våran egna. Det gör dock ingenting för jag tycker om mina systrar (Vilken ängel jag är).

Detta inhandlade jag:

En vit, vanlig, lång skjorta


Svart tygkjol


Grått linne i storlek L


Svart pingvinärmad kofta


Svart hårblomma, svart/silver midjeskärp,
hårfärg (Efterlängtat!), Mascara & Ögonskuggor



Jonas Brothers nyaste Album!!!


När jag shoppat klart skulle Gollum och Anna in på Bokia, så där stannade vi en stund. Jag gick direkt till REA-filmdelen (Eller vafan man kan kalla den) där jag alltid spenderar mycket av min tid. Gissa vad jag gör varje gång jag ser ett sådant bord? Joo, jag letar alltid efter en särskild Paul Bettany film, och har gjort det väldigt länge nu (Sen jag vart smittad av Paul-viruset). Snacka om att jag vart glad när jag äntligen hittade Wimbledon bland alla filmerna. Tog fram plånboken jag gjorde kapet på en gång!

Ella Enchanted & Wimbledon


I <3 PB

Nu ska jag lägga in Jonas Brothers låtarna på datorn :D

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0