Jonas Brothers Live Chat

Slut. Dock missade jag 75% av det. Att försöka se Live-chat med dina idoler medan du försöker natta en 1,5 åring är inte en sådan bra idé. Jag får helt enkelt se på klippern när de kommer upp på youtube. Men för att skryta så kom ju... dum, dum, dum, WONDERGIRLS. Vi vet inte om dom såg våra spam om hur mycket vi älskar dom xD.

Nu ligger jag i rummet och väntar på att Ebba ska sova. Killarna har somnat och är som änglar hittils. Men Ebba börjar böla så fort jag närmar mig dörren xD Men annars har dagen/kvällen gått väldigt bra, trots att jag tjuvade mig en timmes sömn förut.

När Ebba väl somnat ska jag, Gollum och Anna sätta oss ner med vårat välförtjänade godis, popcorn chips och dipp och se någon bra film.


Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gulliga ni är, hoppas ni fick erat välförtjänta godis. Ni ska få en belöning! Hoppas hon (Ebba) inte var alltför jobbig så hon kanske får komma och vara med er fler gånger?

2009-08-25 @ 19:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0