Inte bra!

Godmorgon! Okej, nu vet jag att det inte är i närheten av morgon, men jag har varit supersmart och sovit tills nu på kvällen. Lycka till att somna inatt!  Men så blir det när man inte somnar förrns vid 04.00 på morgonen och få gå upp och passa 4 ungar klockan 07.30. Notera att de andra barnvakterna (Anna och Maja) fortsatte sova. Anna var snäll och kom upp när jag bad henne men Gollum total ignorerade mig och sov i flera timmar mer. Men det tog på krafterna. Hur klarar 4-barns mammor sig?! Mor, Far! Hur klarade ni av mig och 4 syskon till?!

Iallafall ska jag spendera resten av kvällen med ett bad och en film. Mysigt värre. Ska väl vräka i mig resten av godiset från igår också. Gott, gott!

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0