Hemma... Igen.

Kom hem från stugan idag. Det har varit en blandat vecka, tråkiga saker blandat med lite roligare. Bad och dator har det mest varit för min del. Men jag är 19 nu det blir kanske så när man tar ett steg närmare pensionen. Massa film-tittande har det ocskå blivit, för att inte tala om barnbusningen med Alvin och Ebba, plus Herman och Victor den sista natten. Utöver det mer otrevliga saker som hänt har det varit en mysig tid i stugan där vi i familjen har umgåtts med Kusiner och Farmor och Farfar.

Imorgon åker Mamma och Pappa igen och jag och Gollum blir ensam hemma tills Anna kommer hem (Hon är kvar i stugan). Och i helgen hoppas vi kunna umgås med våra nära och kära. Jag och Anna suktar efter utgång, men vi har inget planerat (Hade egentligen planerat att ta med oss Raz och Erika ut, men så läser jag att Erika ska sluta dricka för hon ska utomlands WTF? Har jag rätt?!) Vad som är mer bestämt är dock att vi ska på bio på Pottan igen (Haha, lol, Pottan) Filmen var så bra så det gör inte ett skit, plus att jag måste få mina bonus poäng till Guldkortet på SF. Nej, men vi hoppas iallafall folket har tid för oss nu.

Annars har jag tagit en ordentlig dusch för en gångs skull på 3,5 veckor. Otroligt skönt att inte ha tidspress eller stå i en bastu.. Me looooves it. Kom också hem till min stora kärlek, badkaret.

Jag har även börjat se serien 10 things I hate about you, baserad på filmen med samma namn. Jag hade inte planerat att se den, men nu är jag superglad att jag gjorde. Hur skön som helst, dock är avsnitten bara 25 minuter långa, men man tar vad man får eller hur?

Nu ska jag i säng.

Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Erika!

ååå va kul att ni är hemma..

Asså.. Assad ska ha besök i helgen av hans kompis och hans respektive och dem ville ut så då kan ni väll joina mig och umgås med henne.. Dock är jag fattis, har 19 kronor, med det går kanske att ordna XD

2009-08-06 @ 09:12:00
Postat av: Alicia

skönt att ni är hemma igen. :)

2009-08-06 @ 10:36:13
URL: http://alekia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0