Blandad dag

Jonas Brothers Oktober turneér är inställda. Detta betyder att dom inte kommer till Sverige. Jag gråter en tår och min plånbok hoppar av glädje. Hoppas de kommer senare iår eller någon gång nästa.

Ikväll blir det bio med Alex. Det ska bli roligt. Jag får mitt guldkort och jag få se en film med snyggingar. Nice, nice. Innan dess ska jag äta middag och städa vardagsrummet, städa och loda vid datorn.

Jag har kommit in i en Twilight-fas igen. Ärligt vet jag inte hur många gånger jag varit här. Jag ska börja läsa om böckerna nu och räkna ner till New Moon kommer ut på bio. Jag längtar! Jacob, my love! (Dock är inte Taylor riktigt min Jacob, men han får duga)


Förövrigt älskar jag denna låt!


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0