The Fu-cking Cake

Mindre än åtta veckor tills jag tar studenten. Glöm inte att gratta mig då, den tionde juni. Innan dess ska jag hinna med massa inom skolan och utanför. Ämnen som ska fixas, festen att gå på klass-kompisar och lärare att börja säga hej då till. Det är otroligt vad stressigt det har varit och förmodligen kommer fortsätta vara. Jag har inte ens sökt jobb än, annat än som volontär till en festival.

Idag blir det som vanligt familjemiddag. Vi ska åka och äta på restaurang. Jag är ashungrig men Anna är borta och är clown så vi kan inte åka någonstans. Inte heller får vi tag på henne så folken hemma börjar bli ganska irriterade efter att ha väntat i flera timmar utan ett ord. Det verkar luta mot att vi åker utan henne eftersom vi är hungriga som fan och inte får tag i henne som sagt. Sill Jorself!

Annars satt jag uppe hur länge som helst igår natt och arbetade på min 'bok'. Hur roligt som helst är det. Jag har nu fixat modeller för alla karaktärerna eftersom det gör det hela enklare för mig att beskriva useende och utryck och dylikt. Börjar utforma familjerna och sådant runt huvudkaraktärerna också. Jag har även hunnit med att skriva litegranna.



Förövrigt är Gaspard Ulliel sådär.. Vad säger man? 
......
.....
Jusste, ashet!




Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: alex

han är asheeemsk!!! hannibaaal

2009-04-18 @ 20:19:05
URL: http://alexandrasidback.st
Postat av: Moa

NOOO. HOTTIE! Men då har jag ett tycke för FICTIONELLA galningar som du kanske märkt... Silas host, host

2009-04-18 @ 23:11:27
URL: http://heenim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0