Sista dagen på lovet.

Vaknade sent imorse, eller rättare sagt i eftermiddag. Klockan 14.00 ringde Raz och väckte mig, tack. Ville inte sova bort hela dagen. Iallafall så ville hon dra runt på stan en stund. Självklart sa jag; Ja. Lade mig i badet eftersom Erika endå skulle äta och dylikt innan vi alla skulle åka in. Trodde jag låg i badet i ungefär en timme men det va närnare två, så det vart att springa upp, blåsa håret snabbt och att sminka sig fult. Fick med oss Alicia och Antonia också, så vi tog och köpte glass och satt oss på torget och pratade. Efteråt gick vi en stund till McDonalds. Satt även en stund vid vängåvan och pratade innan vi minus Antonia gick upp till Alcia där det bjöds på bakelse med grädde och tee. Gott värre. Blev en massa snack och innan vi visste ordet var klockan 20.30. Pappa kom och hämtade oss så nu ska jag lägga mig i badet igen och värma upp. Fick även låna en bok av Alicia som jag letat hemma men inte hittat. DaVinci koden (Ska imagena Paul Bettany som Silas såklart)

Imorgon är det skola: Bajs.


Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0