Paul Bettany rubbar min existens

Okej, jag är galen i Paul Bettany. Nu finns det bevis. Jag skäms lite över mig själv faktiskt.
 Iallafall pratade jag med Antonia i telefonen. Allvar var temat. Mitt när hon skulle säga något viktigt ser jag Paul Bettanys karismatiskt ljusa ansikte på tv. Det var reklam för filmen Firewall som kommer sändas på 9:an på måndag kl:21.00 <- reklam.

I min besatthet av honom skriker jag "OH MY GOD!" och ignorerar Antonias allvarliga meningar och fortsätter "PAUL BETTANY ÄR PÅ TV!" som om det är det mest facinerande i världen. Efter att jag fortsatt mitt hysteriska infall i några sekunder kommer jag på mig själv och inser att jag noncalant nog avbrytit Antonia med min kärlek för den nämda skådespelaren. Som tur var så tog hon det med en nypa salt, eftersom hon vet hur jag är i fråga om att bli besatt i saken, och skrattar. Det va himla roligt att vara med, roligare än vad det verkar när man läser detta.



Inkheart
Jim Broadbent & Paul Bettany

"And you, you are not my God" -Dustfinger


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0