Okej, detta båda inte gott.

Jag hade gått upp så mycket att jag inte fick igen klänningen över brösten... Så dom skulle "sy ut" den eller något och sen ringa om en ny tid att sy in den. Snacka pinsamt. Dock var den ju supertajt på mig förre gången och storlek xs-x eller nått.

Till råga på allt gick Antonia och jag på McDonalds efteråt. Antonia skulle köpa hårförlängning så vi gick dit också, men det fanns inte hennes färg så vi stack hem till mig och köpte över internett istället. Jag ska förmodligen också köpa, men måste få svar på hur långt det röda håret är (Det stod inte)

När vi skulle ta bussen in till stan igen för Anna skulle på bolaget och Antonia hem rusade Mamma förbi och tog upp oss. Vi sjussade hem Antonia och stack till Birsta. Där gick Mamma och Anna på bolaget, men mamma stack till Coop istället och köpte en ägg-kokare. Jag och Erika som också var med, gick först till coop där jag tog en glass och hon kaffe, sen sprang vi till Scorett där mina underbara studentskor finns. Men vafan finns det bara ett par kvar såklart. För små också. Ska se över dom andra som är 200:- dyrare dock. Dom är också asfina och var faktiskt mitt första val.

Nu har vi städat en massa så lägenheten är fin, fin.


Jag vill se Penelope, så jag tror jag ska försöka hitta den med bra kvalité nånstans därute på internett..

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0