New Moon

Summit har kommit ut med alla skådespelare som kommer spela i New Moon och eftersom jag är så snäll så kommer jag lägga upp allihopa här just nu.


Alla orginalskådespelare kommer tillbaka i sina roller så de tänker jag inte lägga upp, och eftersom jag tidigare lagt upp varulvarna låter jag dom också vara och ni som vill veta får backa några veckor i mina inlägg och se.
 

Övriga indianer:

Tinsel Korey som Emily (Sams fästmö)



Graham Greene som Harry Clearwater




Okej, nu till det alla väntade på mest (iallafall jag)

Volturi

Noot Seer som Heidi (Vet inte om hon stavas så dock.)



Charlie Bewley som Demitri & Daniel Cudmore som Felix
          


Dakota Fanning som Jane & Cameron Bright som Alec
             


Christopher Heyerdahl som Marcus



Jamie Campbell Bower som Caius



Michael Sheen som Aro



Så, det var nog alla. Är supernöjd över casten, trots att alla inte är som jag förväntade mig. Bra skådespelare har dom fått iallafall och det höjer verkligen förväntningarna på filmen för mig. Roligaste är att inom Volturi ledara (Caius, Marcus & Aro) hade jag föreställt mig Caius som äldst och han är bara pojken. Men eftersom jag älskar  Jamie Campbell Bower i Sweeney Todd låter jag det går :)


Nu ska jag bada.

Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Natta å Nåni

Awww... Värsta skoj att du fick fram dem!! AS BRA SKÅDESPELARE!!!!!!!!!!!!!! Vi blev jätte nöjda :) Snart är det dags att dra ihop tjejerna och gå på premiären ;) November... Hmmm... :P

2009-04-16 @ 17:48:34
Postat av: Anonym

Ja, det är klart vi ska!

2009-04-16 @ 21:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0