Nej, fyfan!

Nu jävlaranama! Nu vet jag inte hur mycket jag har gått upp de senaste veckorna, men mycket är det! Nu har jag bestämt mig! Nu ska jag vara nyttig och börja träna! Jag ska lägga upp schema och följa till sista blodsdoppen och som resultat kommer jag må superbra och ha snygg kropp!!

Så idag böjade jag, nu till lunch har jag ätit en omelett och kyckligbitar. Imorse var jag dum nog att dricka festis till mackan, den va iallafall mörk ^^ Till middag vet jag inte vad det bli, men eftersom vi knappt har någonting hemma lär jag köpa hem nånting efter att jag varit på stadshuset. Ska nämligen dit snart för vi ska få veta vad vi ska göra som publikvärdar under föreställningen.

Nu ska jag läsa lite CoG ^^

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0