Nästan ett dygn och bara 191 sidor

Fett cool för att vara jag, jag vet. Har nu läst 191 sidor på nästan ett dygn. Annars brukar böcker vara klarlästa vid den hära tiden. Iallafall braa böcker, och denna är bra :o Beundransvärt av mig att lägga ifrån mig boken för att äta eller se en film (Okej, har bara lagt undan den för Paul Bettany filmer osv.) Men jag är supernöjd över mig själv.

Idag följde jag med Maja när hon tog hål i öronen. Så nu har hon två blåa fina örhängen där. Det enda jag hunnit läsa då är på bussen dit, när jag väntade på att hon skulle bli klar och på bussen hem. Vi få se hur långt jag komer idag. Eftersom jag förmodligen ska spendera kvällen med Alicia och Antonia kanske jag har kvar att läsa imorgon också :)

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0