Maybe I should go

Händelserik helg har det varit.

Gårdagen spenderades hemma hos farmor och farfar för farfar fyllde 70 år. Där va tjocka släkten minus Lina och Ida. Så 27 pers plus en mega-stor hund och en bäbismage trängdes i en tvåa. Åkte hem ganska tidigt. Mamma, Anna, Maja och jag drog till birsta och tittade på nya labtops. Jag köpte även två filmer får 98:-. Charlie and the choclatefactory (Tim Burton <3 )´och Sin City. Daniel, Alex och pappa kom strax efter vi kommit hem. Vi satt och tittade på youtube-klipp och dylikt. Såg även en film. Dock tittade inte jag på den. Låg i badet till 23.30 istället.

Idag vaknade jag och la mig i badet på en gång. När jag gick upp kom mamma och pappa hem ífrån birsta där dom varit och köpt datorer. Två stycken labtops. En ganska normalstor och en, den jag sitter vid, jätte-liten, skärmen är vär en dryga 15x20 cm eller nått. Tangenterna är små så jag trycker fel hela tiden. Men otrolig söt och händig är den annars. Mamma och Pappa hade även tagit med sig en film från Daniel som jag velat ha, A knights tale heter den och min nya favorit, Paul Bettany är med. Kvällen ska spenderas med att äta upp mitt påskgodis medan jag ser på den.

För er som inte vet har två nya skådespelare blivit bekräftade i New Moon, de som ska spela volturis Aro och Caius. Spännande, jag vet. Jamie Campbell Bower som kommer spela Caius är med i en annan av mina favoritfilmer; sweeney todd :) Michael Sheen, som jag inte sett mycket av, men eftersom jag litar på Alex ord, kommer förhoppningsvist göra en bra roll som Aro.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0