Måndag

En lektion under hela denna vecka; det är sköönt! Men tärt är det faktum att jag inte kan hitta någonstans att se mina serier, eftersom jag nu inte kommer chansa med att ladda ner dom. Inga nya filmer eller något, det suger. Får förhålla mig till Asiatiska serier, som jag vet ingen har rättigheterna här i sverige till :o Men det suger iallafall att jag inte hitta någonstans där det finns bra versioner av mina favoritserier :'(  Någon som vet vart man kan se senaste avsnitten av supernatural, gossip girl osv.?

Nu ska jag snart äta. Kött, ris, sås och räkchips till snacks<- Me lövs!

En sak kan vara bra i denna serietorka, jag får mer tid att tänka på plugg xD Det är bra :D

Kort, tråkigt inlägg idag, men det ser ut som en oerhört bloggtorkan går igång såhär frammot studenten överallt endå xD

Ahnyoung~


Kommentarer
Postat av: Erika!

jag hittade gossip girl men minns fan inte vart. Men skrev typ Gossip girl s02e20 sen kom det upp lite länkar och då kikade jag igenom den..

2009-04-06 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0