Kermit the frog

Idag åkte jag in till skolan tidigt. Äklig som jag var orkade jag inte duscha så jag stank svett halva dagen. Iallfall så började vi en ny kurs idag: Nutida konst. Det kommer säkert bli asrolig... Förhoppningsvist. Åt massa pankakor till lunch, vilket inte är så bra eftersom jag skulle bli nyttig. På eftermiddagen hade vi ARL. Intressent föreläsning om jämnställdhet fick vi lyssna på.

Idag har jag även lyckats att läsa klart Bläckhjärta Inkheart och jag måste säga att filmen inte alls följer boken, men jag älskar den iallafall. När filmer inte följer böcker ser jag dom bara som helt nya och försöker inte påverkas av boken, vilket är jättebra tycker jag. Började även läsa DaVinci Koden idag. Jag har kommit ungefär till 4:de kapitlet. Hur bra som helst hittils, men vad kan jag säga... Jag har ju inte kommit så långt.

Det var nog allt, mitt liv är tärt för närvarande. Men när är det inte det? Skriver bara om skola, böcker och hur jag är besatt i diverse kändisar... Men jag är snäll... Och eftersom jag är så supersnäll så kommer ni få en random bild på Kermit the Frog.

Varsegod



Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0