Kalla mig fanatisk

Okej, bli inte skrämd nu av min stalkness, men idag har jag lyckats sett tre stycken Paul Bettany filmer. Imorse såg jag en film som även en av mina favoritskådespelersker är med i: Helena Bonham Carter. Hon var värdigt vacker med Paul Bettany. The Heart Of Me: En fin film om två systrar (Bonham-Carter och Olivia Williams) som älskar samma man. Andra filmen hyrde Daniel och Alex och kom hem till oss med. Firewall heter filmen. Harrison Ford har huvudrollen som bankarbetande familjefar och Bettany spelar en mördande utpressare som håller familjen gisslan tills Ford hjälper honom att råna banken. Bra film, den också, förutom att Mamma och Daniel satt och skrattade åt oexisterande datatermer de andvände.Tredje, och sista filmen har jag lånat av Daniel och Alex och den har jag nyss sett klart: Wimbledon. En romatisk komedi där min darling till skilnad från mördande utpressare spelar en misslyckad tennisspelare. Eftersom jag är helt galen i romantiska komedier var detta min favorit för dagen.


 




Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0