Inkheart

Okej, så Alcia kunde inte följa med på stan så det vart bara jag och Gollum. Jag hade bara en hundralapp kvar på kontot men fick en till eftersom Maja var skyldig mig. Iallafall så fick vi inte så mycket gjort. Lämnade äntligen tillbaks min bok, men kunde inte kunde inte låna något för det var något med bibliotekets datorer. Hittade inte heller någon film trots att jag sökte förjäves. Inga skor heller, och dom måste jag skynda mig med att hitta eftersom jag har klänningsprovning i början av maj och då måste jag ha skor och BH som jag ska ha på balen. Istället så köpte jag en bok. På köpet fick jag en värdekupong på 20:- som gäller en speciel dag så gissa om jag ska köpa en bok då. 20:- kan vara mycket för vissa, så det så!

Köpte Bläckhjärta som den så "fint" heter på svenska. I vanliga fall vill jag alltid ha pocketböcker om det finns och såklart fanns denna också i det, men jag kunde inte avstå att köpa den med en hård inbudning, eftersom Paul Bettany är med på framsidan ^^ Iallafall jag har nu börjat läst boken, har dock bara kommit lite över 100 sidor och den är ungefär 500 sidor, så förhoppningsvist tar det hela morgondagen att läsa den. Dock ska jag följa Gollum och ta hål i öronen imorgon också.


Jag i min nya tunika som jag ÄLSKAR!


Min nya fina bok!


 
Paul Bettany som Dustfinger <3
Han sprutar eld rakt in i mitt hjärta!
Gah, cheeasy!


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0