I'm number ONE

Igår vart det supermongo, så det blev bara Jag, Anna, Raz, Erika och Maja som lodade hemma. Iallafall såg vi DaVinci Koden (Ja, jag har sett den redan i veckan, men kan man få nog an Paul Bettany som Silas? Nej!) Vi nördade den, och Raz somnade. Efteråt stack Raz och Erika hem och jag och Maja satt oss och såg på Wimbledon (Ja, jag har också sett den, men som ni vet... Paul Bettany) Började även se The Perfect Man, men jag gick och la mig och tittade på en annan film som jag såg klart nyss (fick pausa inatt för jag skulle sova.) det va iallafall en asmongo film, med mina favoriter David Thewlis och Paul Bettany, Gangster No. 1 heter den. Konstig men asbra. Paul Bettany är alltid suverän i rollen som galen.



Annars har jag och Gollum städat idag. Så nu är det superfint. Jag har även lyckats fixat min garderob så mina kläder inte ligger slängda överallt. Skönt värre.
Senare ska Gollum och jag in till stan och lämna en film och samtidigt hyra eller köpe en ny. Funny, funny.
Bara en helg kvar till skolan börjar igen. Shiet, måste plugga under helgen för fullt. Har haft så mycket att göra under lovet så jag unte hunnit.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite Inkheart.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0