I love cheese

Idag ska jag åka och ta mått till min balklänning. När jag var och testade den var den ganska bra sittande, men nu lär jag vara för stor för den. Ifallafall så ska Antonia den sötnosen förlja med mig eftersom jag inte vill vara själv. Senare ska Anna in på stan och vi ska fixa saker tills imorgon då det är...

Sista april. Vi ska vara hos Alicia en stund och dricka bål. Sen ska vi (Inte alla dock) ta oss vidare till granlo och senare till stan. Eftersom jag sla spendera kvällen med mina bästaste bästa vänner blir kvällen garanterad lyckad. Men man hoppas på att den bjuder på lite oväntade, roliga saker också.

Har nu suttit och tittat på klipp på Youtube och kommit över några cheesy-slut-kyssar på filmer. Slut som jag älskar trots att dom är Amerikank-dravel.



A cinderella story.
 


Penelope.
James McAvoy <3
 


Wickerpark.
Typ det bästa slutet i romatisk-film historien<3




Jag har även kommit fram till att Kirsten Dunst är en lyckans kvinna. Hon har spelat mot snyggingar som
Brad Pitt (På tiden då han va ung och superhet), Josh Hartnett, Orlando Bloom.. Och låt oss inte glömma Paul Bettany.


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0