Glad Påsk

Igår kom Daniel och Alex över efter att vi sjussat hem Antonia. Jag tvingade hit dem för jag ville åka och hyra film. Jag hyrde The Fast And The Forious köpte en stor choklad-kanin och en kexchoklad för bara 29:- Dock såg vi inte den filmen. Alex och Daniel drog och handlade lite gott efter att ha lämnat av oss hemma. Därefter så häde vi på Harry Potter: De Vises Sten, men det vart mest bara snack igenom hela filmen och Harry Potter, svimming och snor. När de åkt hem tittade jag på min hyrda film. Somnade inte förrns klockan 06.00 imorse för jag satt uppe och tittade på klipp på Youtube. Paul Bettany och Paul Walker <3

Vaknade vid 14.00 "imorse". Sist av alla! För er som inte vet är det väldigt ovanligt, jag brukar vara uppe långt före alla andra. I alla fall hade redan Alex och Daniel kommit, duschade och satt mig och vänta på att få leta påskägg. Ja, även fast jag är 18 letar jag påskägg, min 26-åriga bror göra också det . Sen åt vi, oxfile och nå konstig pomesfrites med sås och sallad. Såg en aslång film, som jag lyckas somna till. Satt vid datorn senare delen av den också. Åt efterätt och satt mig vid datorn medan de andra spelade spel. I mitten av ett spel hoppade jag in i Pappa och Daniels lag och plötsligt så låg dom inte sist något mer. Jag är allt för bra eller vad? Iallafall så har vi inte gjort mycket med efter det. Ska spendera resten av kvällen/natten med att läsa fics.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0