Fuck of diet.

Okej, nu erkänner jag, det dära med diet är nog inte min grej. Får nöja mig med träning och nyttigare mat tills framöver. Kommer endå inte bli något smalare tills Onsdag så jag ska ta mått till balklänningen.

I helgen så har jag och min familj varit i stugan. Mysigt värre. På fredagen åkte Jag, Mamma, Pappa, Anna, Maja, Daniel och Alex ner och lodade. Tittade på film och dylikt. Kom relativt sent så man hann inte gåra speciellt mycket. På Lördagen drog Pappa, Jag, Alex och Daniel tillbaka till sundsvall och hämtade upp Ida, Vincent (Och Xemnas) och Antonia samtidigt som vi handlade mat. Åkte upp igen och gjorde en massa saker. Grillade mat, spelade kubb, solade på bryggan och såg film (Wimbledon & Transformers <3). Kaotiskt med mycket folk, men det var roligt. Daniel och Alex åkte hem på natten och vi andra sov kvar. 

Klockan 03.40 började även min mobil ringa. Det va Raz som ringde och mumlade på. Jag hade inge mottagning där uppe i bushen så jag hörde inte mycket. Men jag skickade ett sms och fick ett tillbaka som gick ungefär såhär:

Det+ Anna och Dalj oss drunk.

Asmongo xD

Nu, när vi har varit hemma har jag legat i badet och suttit vid internett. Roligt, roligt. Nu väntar jag på att ett avsnitt av en ny serie jag ser ska komma ut.



Några bilder från helgen.
(Mer finns på BDB)

Vandrar på stenarna som annars brukar vara vattentäckta (Lågt vatten)


Spelade även kubb.
Maja, Antonia & Jag vs. Daniel, Alex & Anna


Vi vann såklart


Xemnas sötsak



Extra:
Raz som papparazzi-fotograferar mig på biblioteket.
(Bild från i Torsdags)


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0