Friday the 17th

Idag har jag och Maja varit på stan. Gick till hemmakväll efter att ha ågrat oss eftersom vi inte tof Bredsands-bussen dit... Lata som vi är. Lämnade in filmen jag hade hyrt men hittade inte någon ny varken att hyra eller köpa. Drog till biblioteket men hittade inget där heller. Efteråt gick vi till Subway och köpte kakor. Maja skulle bjuda eftersom hon va skyldig mig pengar, men det slutade med att hon inte hade några pengar och jag fick betala rubbet.

Kom nyss hem och nu har tvillingarna kommit. Mamma och Pappa brukar alltid köpa gott när vi har besök av dem. Så ikväll blir det grönsaker och dipp. Mums. Men första ska jag äta.





Ahnyoung~


Kommentarer
Postat av: Maja

Lol, Victor ser ut som en diva xD

2009-04-17 @ 21:31:37
URL: http://heenim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0