Film-musik

Eftersom jag äslkar musik och jag älskar film har jag idag varit och lodat på youtube efter bra soundtracks.
Jag är supercool som vanligt och är snäll och lägger in några här för att ni ska få lite bra musik att lyssna på. 


Min absoluta favorit.
El Laberinto Del Fauno - Lullaby


För er som inte sett denna film: Se den
För er som har sett den: Se den igen, den är ju så grymt bra.


Pirates of the carribean
Hoist the colours
Kärlek!






Jag vet inte om detta är i samma kategori, men vad gör det?
Vi älskar Transformers och vi älskar Goo Goo Dolls
Transformers
Goo Goo Dolls- Before it's too late



Och låt och inte glömma den alltid lika klassiska

Star Wars
The Imperial March (Darth Vader's Theme)





Självklart finns det tusen med låtar som jag kommer komma på efter ett tag och ångra att jag inte lagt in.
Så det lär väl komma några med inlägg under dagen med en massa asbra musik.





Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0