Film, film och nakna rumpor.

Ikväll har jag lyckats ögna igenom två Paul Bettany filmer. Ni kan se att om jag blir intresserad av något går jag fram som en ångvält. Iallafall såg vi A knights tale. As rolig film och utan att säga detta bara för att gjorde Paul Bettanys karaktär mycket av filmen, superbra. Andra filmen vi set (Jag och Maja) är The Da Vinci Code. Som tillskillnad från a kngihts tale där han spelar misslyckad författare spelar religiös mördare. Älskas i bägge rollerna av mig. Ett plus är även att han visar baken i båda filmerna också xD

Klockan är mycket, men jag planerar inte att sova än. Ska titta lite runt på Youtube och kanske hä på en ny film. Funderar på att se Sin City.

Imorgon lutar det mot att jag och Gollum tar en promenad till stan, om det är fint väder. Där ska jag lämna tillbaka en bok och förhoppningsvist hyra eller köpa någon ny film.



Silas är väl iallafall lite het trots att han är ett psycho.. :o

PS: Vi lyckades fixa till gamla labtopen, så nu har vi sex datorer på fem personer... Nödvändigt? Näe, tror inte det. Haha, åt mamma och pappa som inte väntade en dag med att köpa nya labtops. Såklart så liksom mig, går mamma fram som en ångvält när hon har bestämt sig för något xD Men, men vi behöver iallafall inte ora oss för om någon av datorerna går sönder.



 

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0