Fearless

Mår bajs idag. Men det går nog förhoppningsvist snart över. Vi få se. Idag har jag sovit en massa, ätit onyttigt och läst litegranna i Änglar och Demoner. Nej, jag har inte läst klart DaVinci Koden än men när jag märkta att Änglar och Demoner utspelar sig innan den så bytta jag bara bok, så Silas få vänta lite till. Just det, jag glömde; Har nördat massa Paul Bettany idag också.. Snart kommer det inte finnas några klipp eller filmer jag inte sett med honom känns det som.

I helgen verkar det som vi drar till stugan och stannar. Kommer föhoppningsvist ta årets första dopp då också. Hoppa väl i en några skunder och springer sen snabbt till bastun. Men det kommer nog bli mysigt med grillning och inte kanaler som funkar. Som tur är kommer jag ta med mig massa filmer.. Mest Paul Bettany såklart, men säkert något annat bra också.


Har även hittat denna låt som jag älskar.

Musiken är sjukt fin.




Ödleansikte!



Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0